Boka hembesök

Glöm inte att boka ett kostnadsfritt besök!

Boka ett kostnadsfritt
hembesök

Beställ katalog
Beställ katalog

Service

 

 

För att göra eventuell service på ditt kök så enkel som möjligt har vi här samlat information om hur du lättast går tillväga för att komma i kontakt med rätt person. Tveka inte på att kontakta din säljare vid eventuella frågor.

 

 Montageservice:    

Vid produktfrågor gällande montage och installation rekommenderar att ladda ner monteringsmanual nedan eller
söka information varje leverantörs webbplats för aktuell produkt. Vid frågor gällande planlösning och order av ditt kök,
kontakta din säljare.

 

Montageanvisning Warendorf (16,3 Mb)
Montageanvisning Brigitte (8,9 Mb)
- Montageanvisning Impuls (2,38Mb)

 Snickeriservice:  

Följ stegen nedan för vi att kunna hantera ditt serviceärende så snabb och smidigt som möjligt:


1. Ta tydliga bilder på problemet/skadan.

 2. Skriv en utförlig text om vad som inte fungerar, vad som skett och ev. hur skada uppstått.

3. Ange vilket skåp, vitvara eller annan produkt det gäller.

4. Ange fullständigt namn, adress och telefonnummer samt projektnummer för köket, detta återfinns på köpekontraktet. 

5. Maila oss på service@intotokok.se

Vi hanterar ditt ärende så snart vi kan och återkommer till dig.

 

 Vitvaruservice:

Gäller det service på en av dina vitvaror kontaktar du aktuell kundtjänst på telefon nedan för servicebesök,
tänk på att stå framför produkten när du kontaktar kundservice för att enkelt kunna ge rätt information.

 

- Bosch/Siemens - 0771-11 22 77

- Gaggenau - 08-734 13 70

- Fjäråskupan - 031-53 93 40

- Whirlpool - 0771-75 15 70

 

 Transportskador:

Transportskador måste anmälas till din säljare inom 7 dagar från mottagandet av dina produkter, var därför noggrann
med att gå igenom samtliga produkter vid mottagandet samt se till att alla produkter finns på plats.